مبانی نظری قیمت گذاری ، قیمت گذاری منعطف
دسته: علوم انسانیبازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 70 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29
مبانی نظری قیمت گذاری،قیمت گذاری منعطف (فصل دوم تحقیق)
قیمت فایل فقط 25,000 تومان
مبانی نظری قیمت گذاری ، قیمت گذاری منعطف (فصل دوم تحقیق)
قیمت گذاری
به طور ساده قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت. قیمتگذاری فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب میشوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد میکند. قیمت گذاری با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار صورت می گیرد.قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- - توزیع) است. قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمتهای رقباست.در محیط بسیار پویای بازار امروز، همگام با تغییرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژی های بازاریابی شركت نیز باید تغییر كنند.قیمت فایل فقط 25,000 تومان
برچسب ها : مبانی نظری قیمت گذاری ، قیمت گذاری منعطف , مبانی نظری قیمت گذاری , مبانی نظری قیمت گذاری منعطف , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق
دانلود پروژه و پایان نامه دانشجویی قیمت ,گذاری ,مبانی ,نظری ,تحقیق ,فایل ,قیمت گذاری ,مبانی نظری ,نظری قیمت ,گذاری منعطف ,پیشینه تحقیق ,قیمت گذاری منعطف ,پیشینه تحقیق دانلود ,گذاری منبع
درباره این سایت